Brejlovci 750 a 752
750
Lokomotiva ř. 750 vznikla ze 753 vyjmutím parního generátoru PG 500 a dosazením topného alternátoru TA 403 mezi trakční generátor a kompresor. Lokomotiva je skříňová čtyřnápravová, s elektrickým stejnosměrným přenosem výkonu, stejně jako původní řada 753.
V PJ Liberec tyto 750: 222,235
a tyto vraky 750: 159,322,356,385
752
Přetrvávající problémy se spalovacími motory K12 V230 DR vedly k hledání řešení, jak dále používat lokomotivy řady 753. U lokomotivních dep stály konvoje odstavených lokomotiv řady 770 pro jejich nepříznivé vlivy na kolejový svršek a lokomotivy řady 753 pro problémy se spal. motorem. Proto vznikl nápad na zamontování osvědčených a údržbově méně náročných motorů typu K 6 S 310 DR do skříně "brejlovce". Pro tuto remotorizaci byly vybrány 2 stroje (753.155, 753.172). První z nich byl v roce 1996 upraven v ŽOS Česká Třebová a dočkal se jako jediný zástupce této řady uvedení do provozu. Druhý začal být upravován v PJ Hradec Králové ale tato úprava dokončena nebyla a lokomotiva byla roku 2001 zrušena a odprodána.